Eseti karbantartás/szervizelés
Nincsenek felesleges bonyodalmak, nincs többé végtelen telefonhívás egy névtelen telefonos ügyfélszolgálattal, hogy vajon mikor és hogyan fog teljesülni a megbízás. Egy közvetlen elérhetőséget biztosítunk az Ön, Hitachi termékekre specializálódott szerviz szakemberéhez.
Nem számít, hogy milyen nagy vagy kicsi az Ön egészségügyi intézménye.
Ön egy kiváló minőségű rendszert vásárolt. Most rajtunk a sor, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk. Valódi, eredeti Hitachi pótalkatrészekkel és egy szakképzett, okleveles, Hitachi termékekre specializálódott mérnökkel, aki több éves tapasztalattal, tudással és a legújabb rendszer- és szoftverismeretekkel rendelkezik. Ezért teljes mértékben hiszünk abban, hogy az Ön szervizszolgáltatásának minden tekintetben a legkiválóbb minőségűnek kell lennie.
Mi egy személyre szabott, tapasztalt, szolgáltatást nyújtó család vagyunk, ahol a kapcsolatok az első helyen állnak számunkra. A szervizvezetőkből, mérnökökből, értékesítési és applikációs szakemberekből álló, széleskörű iparági ismeretekkel rendelkező csapatunkkal azért vagyunk jelen, hogy személyre szabottan segítsünk Önnek, és arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatást nyújtsunk, amely meghaladja az Ön elvárásait.